To medarbejdere til kontoret 2024

Ansøgningsfristen er udløbet. Vi siger tak til alle ansøgerne.

På Kornmod Realskole søger vi to administrative medarbejdere til vores velfungerende og dygtige kontor. To af vores kontormedarbejdere har efter flere års tøven valgt at gå på pension. Vi søger derfor to nye ildsjæle, der kan fastholde kvaliteten og støtte videreudviklingen af vores økonomistyring og administration.

Skolens kontor består af tre medarbejdere, som i et tæt samarbejde, med god stemning og med gensidig sparring er skolens bankende administrative hjerte. Kontoret arbejder tæt sammen med og servicerer skolens ledelse, medarbejderne, forældrene og eleverne. Vores administrative systemer er UV Skole og Redmark (kreditor/leverandør)

Da der er tale om to stillinger, som skal besættes samtidig, så er timetallene og opgavefordelingen kun vejledende.

Stilling 1 er en deltidsstilling på 58%. Arbejdstiden pr. uge er 23 timer i de 40 skoleuger samt første og sidste uge i elevernes sommerferie.

De primære ansvarsområder er:

• Elevadministration (klasselister, ventelister, optag, udmeldelser, skolepenge, friplads og befordring)
  • Eksamensadministration (karakterlister, eksamensbeviser)
  • Forefaldende administrativt og receptionsarbejde

I denne stilling bliver du den centrale medarbejder i kontakten med forældre, der ønsker deres barn optaget på Kornmod Realskole. Stillingen kræver, at du kan skabe overblik og gennemgående strukturer.

Tiltrædelse er pr. 1. juni 2024.

Stilling 2 er en deltidsstilling på 90%. Arbejdstiden pr. uge er 35 timer i de 40 skoleuger samt første og sidste uge i elevernes sommerferie.

De primære ansvarsområder er:

• Økonomi (tovholder på udarbejdelse af budget, budgetopfølgning, likviditetsstyring, regnskab, afskrivninger, betalinger, bogføring, afstemninger, konteringer, kontakt til revisor, mm.)
  • Sekretær for bestyrelsen (referent, medlems- og udvalgslister, mm.)
  • Forefaldende administrativt og receptionsarbejde

I denne stilling bliver du den centrale medarbejder i skolens økonomistyring. Det er derfor vigtigt, at du har uddannelse, kompetencer og dokumenteret erfaring indenfor dette område. Det er en fordel, hvis du har en regnskabsmæssig baggrund fx. en revisoruddannelse

Tiltrædelse er pr. 1. sept. 2024.

For begge stillinger gælder det, at du:

• møder kolleger, forældre, elever og gæster med hjælpsomhed og godt humør
  • er serviceminded og kan fungere med en skolehverdags afbrydelser og forstyrrelser
  • har stor ordenssans
  • er omhyggelig og ansvarsbevidst
  • er god til dansk både i skrift og tale

Hvad kan du forvente af os?

• Fagligt dygtige og gode kollegaer
  • Et positivt arbejdsmiljø med en god omgangstone, hvor vi hjælper og støtter hinanden
  • En skole med stærke værdier, faglighed og tæt forældresamarbejde
  • Gode muligheder for kurser og efteruddannelse
  • Gode arbejdsvilkår

For at sikre en god overlevering er der planlagt en måneds overlap med den medarbejder, der går på pension. Målet er, at du som ny medarbejder får mulighed for at lære rutiner og procedurer at kende, inden du selv står med ansvaret.

Kornmod Realskole er en af Silkeborgs ældste uddannelsesinstitutioner. Skolen beskæftiger 80 medarbejdere, som sammen skaber en god skole for ca. 640 elever fordelt på 0. – 10. klasse. Kornmod Realskole er en privatskole.

Vil du vide mere om skolen og om vores værdier, så kig her www.kornmodrealskole.dk

Du er også velkommen til at kontakte skoleleder Christian Weile på telefon 87 20 64 24.

Løn- og ansættelsesvilkår jf. lokal lønpolitik og lønaftale.

Inden ansættelse indhentes børneattest hos Det Centrale Kriminalregister.

Vil du vide mere:

Så tjek www.kornmodrealskole.dk og www.facebook.com/kornmodrealskole.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte skoleleder Christian Weile på telefon 87 20 64 24 eller på mail [email protected].

Ansøgningsfrist

Der er ansøgningsfrist fredag den 12. april 2024.

Vi afholder ansættelsessamtaler torsdag den 18. april 2024.

Der er 2 ledig stilling