Ny elev

Overvejer du, om dit barn skal starte på Kornmod?

Hvert skoleår starter vi altid to nye 0. klasser op, udvider med en ny 6. klasse og en ny 7. klasse. Vi starter en 10. klasse op hvert år med 24 elever.

Derudover har vi indimellem få ledige pladser i vores eksisterende klasser på andre årgange.

Se på oversigten, om vi lige nu har en plads til dit barn.

Ledige pladser nu

0 .klasse
1. klasse
2. klasse
3. klasse
4. klasse
5. klasse
6. klasse
7. klasse
8. klasse
9. klasse
10. klasse
Ingen pladser

Overvejer du, om dit barn skal starte på Kornmod?

Se på oversigten, om vi lige nu har en plads til dit barn.

2023/2024
2024/2025
0. klasse
1. klasse
2. klasse
3. klasse
Kontakt os​
4. klasse
5. klasse
6. klasse
Ledige pladser​
7. klasse
8. klasse
Ledige pladser​
9. klasse
10. klasse
Kontakt os

Skal dit barn være en del af næste skoleår?

Børn der hygger sig

Indmeldelse

Brug vores online-blanket ovenfor til at melde dit barn ind på skolen. Vær opmærksom på, at vi har et indmeldelsesgebyr på 500 kr. Gebyret skal betales, før eleven optages endeligt på ventelisten.

Bemærk: Det er vigtigt, at skoleåret/klassetrinnet er indtastet korrekt, for at vi kan tilbyde en plads i det rigtige skoleår på det rigtige klassetrin.

Vi kontakter dig, når vi har modtaget skemaet. Hvis der ikke er plads på den ønskede årgang, skriver vi dit barn på ventelisten.

Du er altid velkommen til at kontakte skolens kontor på telefon 86822677 for at høre, hvor I står på ventelisten.

Søger du en børnehave?

Kornmod Realskole samarbejder med Dronning Louises Børnehave.

Mere info om Kornmod

Når du skriver dig op her, sender vi dig en serie af emails med mange spændende informationer om Kornmod Realskole. Du vil kunne læse mere om, hvordan det er at være barn på vores skole, hvilke værdier vi har, og hvad dit barn får med i rygsækken. På denne måde bliver du klædt på til at tage det vigtige skolevalg for dit barn.