Vores Skole

Vores skole

Om skolen

Kornmod Realskole er en privatskole i Silkeborg, hvor traditioner går hånd i hånd med udviklingen. Både når det gælder faglighed, undervisningsmetoder og fællesskabet.

Sådan klarer vi os

96% angiver i forældretilfredshedsundersøgelsen, at de er meget tilfredse eller tilfredse med det samlede tilbud på Kornmod Realskole.

96% angiver i forældretilfredsheds-

Drengeleg

Dit barns sociale
udvikling og trivsel

Nærhed og glæde i fællesskabet er den bedste grobund for læring. Et barn, der trives i fællesskabet, har de bedste forudsætninger for en optimal faglig, social og personlig udvikling.

Dreng er nysgerrig med vand

Før dit barn skifter til Kornmod

Overgangen fra dagtilbud til skole er en stor ting for både barn og forældre. Vi har dog prøvet det mange gange før – og vi gør os umage, så overgangen bliver så tryg og behagelig som mulig.

Mad på skolen

Vi har fokus på sund kost som grundlag for læring og trivsel.

Se mere om vores kostpolitik her.

Tovtrækning til idrætsdag

Traditioner, lejrskoler og ferie

På Kornmod Realskole har vi mange traditioner og fællesarrangementer for alle skolens elever.

Ofte stillede spørgsmål

Se svar på ofte stillede spørgsmål og bliv klogere på Kornmod Realskole.

Venteliste og indmeldelse

Overvejer du, om dit barn skal starte på Kornmod? Se mere om venteliste og indmeldelse her.

Skolepenge

Se hvad det koster at gå på Kornmod, og læs om søskendefordele og fripladstilskud.